Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Städat och fint!

Av Nina Wikstedt - 13 maj 2013 14:57

Det är så skönt att kunna luta sig tillbaka i soffan efter att ha städat igenom hemnet ordentligt! Det behövdes! Fick byta vatten i "dammhinken" 2 ggr och hinkvattnett 2 ggr. Man märker att det slinker in mer smuts nu när man har balkongdörren öppen mer och man är ute mer med Emma och leker. Det är som en sandlåda inomhus haha ;) Men ska inte klaga, det här är en härlig årstid! Ska strax sätta mig och fixa in papper i pärmarna och sen kom jag på att det finns massa saker uppe på vinden som ska kastas på tippen någon dag! Får se när det blir av. Den här veckan ser ut att bli lugn. Jag hoppas att vädret är på min sida så man kan vara ute mkt. På lördag ska vi ut ngnstans och kolla på Chrille som spelar fotboll. Det är väl så veckan ser ut, vore kul att hinna med en bio eller kanske badhuset... Är nyfiken på att se sen här Gatsby filmen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Wikstedt - 21 september 2017 09:10


Inte ofta man har en lugn stund numera. Clara är lämnad på dagis och Vilgot sover. Om ca 1 timme så kommer farbror Jonas och passar barnen medans jag ska till frissan. Blir färg och klipp! Är så himla välbehövligt för topparna är jätte slitna och hå...

Av Nina Wikstedt - 6 september 2017 14:00


Idag var vi på BVC på 6-månaders koll. Läkaren började besöket med att säga hej till Vilgot och då brast vilgot ut i tårar. Därefter när läkaren tog av blöjan på Vilgot så bjöd han på en rejäl brakare! Tji fick du tänkte väl lilleman haha. Allt såg i...

Av Nina Wikstedt - 2 september 2017 20:43

Lång tid sen det blev ett inlägg här. Nu har sommaren svischar förbi och den går som alltid för snabbt. Emma har börjat i förskoleklassen och känns så himla stor helt plötsligt! Hon har fått många nya vänner, trivs med fröken och den nya miljön. Clar...

Av Nina Wikstedt - 17 juli 2017 19:40

Claras första ord till mig imorse var -Lala äta tacos till middag. Sagt och gjort. Det blev tacos till middag, var inte alls helt fel och det var riktigt längesen vi åt det. Förmiddan åkte vi ut till ett kalkbrott och bredvid där finns det massor med...

Av Nina Wikstedt - 16 juli 2017 17:01


Idag har vi inte gjort allt för mkt hemma. Mange vaknade upp vid lunch då han var ute med några kompisar igår/inatt och härjade. Så han är rätt sliten haha. Jag är nog seg av vädret, varit grått och regnigt i stort sett hela dagen. Innan Mange drog i...

Ovido - Quiz & Flashcards