Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Nina Wikstedt - 1 oktober 2013 20:28

Har nog som de allra flesta så dåligt med energi. Varenda en man träffar på klagar över trötthet och noll energi. Skönt att man inte är ensam. Tycker att alla små vardags saker man måste göra räcker för tillfället. Helgen som var så hände det inte mkt. Mange, Emma och jag drog i lördags kväll hem till Jonas och Michaela och åt pizza och tjattrade lite. Emma och deras dotter Julia blir som två huliganer i närheten av varandra. De leker och busar för fullt! Men förutom det så har vi inte gjort så himla mkt. Knappt träffat folk, knappt gjort ngt. Nu i efterhand när jag tänker på helgen så flög den förbi fast den var trist mestadels och vi inte gjorde ett skit. PMS på det också kan tilläggas... Usch, inte kul! När jag får PMS så blir jag så otroligt överdrivet känslig. Det blir väl de flesta men fan så drygt det är. Annars så har vi idag varit ut till Valla och fotat Emma. På Emmas förskola har de tagit bort porträtt bilder, riktigt synd! Så efter lite efterforskningar så kunde jag klämma in Emma på Rasmus dagis :) På fredag ska jag ringa in och beställa bilderna. Sen fick Emma vara ledig fr dagis idag då hon tyckte att det var morgon vid 2 på natten (natten till idag) och det var inte alls kul! Man såg på henne med att hon var Superpigg så det var bara att fixa en flaska välling, sätta igång Smurfarna och sen släpa ut täcke och kudde till soffan så man kunde få lite lite sömn iaf!

Emma tittar på Pippi Långstrump som jag köpte för en billig peng på loppis förra veckan!

Emma myser med mormor på Donken!

Dags att flytta över barnet från "stora sängen" till hennes egna och ta på henne pyjamas :) En annan ska också ta natt nu efter förra nattens brist på sömn!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards