Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Nina Wikstedt - 16 oktober 2013 12:36

Nu är förberedlerna igång på allvar här hemma med julklappar. Manges julklapp är i stort sett klar. Eller jag vet vad jag ska hitta på åt honom så det kan man bocka av. Emmas julklappar beställde jag nyss på nätet. En del av dem iaf. En del blir till julafton och resten till hennes födelsedag. Längtar så mkt till julen! Ca 8 veckor kvar nu. 

 

Det här är det som hittills är inhandlat till Emma. 

 

 

 

Tågbana från Biltema.

 

 

 

Vertyg från IKEA. 

 

 

 

Duplo Zoo, från någon sida på nätet.

 

Sen blir det lite mera saker som:

 

   

 

Och lite maskeradkläder :)

 

Snart ska jag röra mig mot dagis och hämta Emma, efter det blir det öppna förskolan ett par timmar och röja lite. Är lite tomt här hemma nu när Mange är iväg på kurs. Är van vid att han är hemma på fm, men ist får han långhelg eftersom han är hemma från kursen på tors em/kväll. 

Helgen som kommer så blir det lite "kalas". Tårta och skit eftersom man fyller. Redan 26 år... Är man vuxen då? Ser man ngn på tv så tycker jag att 26 åringar ser mkt äldre ut...Men det kanske är för att en kamera lägger på några år...Då kanske det stämmer. Vilka funderingar...

 

 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards