Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Nina Wikstedt - 20 oktober 2013 18:47

Kan tipsa om att ö&b har tagit in en del "shabby chick" saker. Har lite köksprylar i det temat så när jag fick syn på dem i ö&b så var det bara att slå till! Mkt billigare än vad man sett på Cayenne osv.

Av Nina Wikstedt - 20 oktober 2013 18:43

Den började 6:17 av att jag hörde Emma ropa -Mamaaaa! Från sitt rum så det var bara att släpa sig upp och dra igång Bolibompa och sätta på lite kaffe :) Sen när Mange gick upp så gav han mig en födelsedags present som visade sig vara en kamera! :) Ska försöka pilla lite bland inställningarna bara för bilderna blir lite suddiga emellanåt. Blev iaf superglad! :) äntligen kan man ta massa bilder på Emma. Sen kom mamma och hälsade på och fick en fin bukett rosor och lite pengar. På em kom Manges syster och bror med respektive och massa barn. Så det var ett himla liv, men kul hade de! Madde kom över med och fick en jätte fin bukett av henne med! :) Av Manges fam fick jag/vi en ljuslykta! Det första jag gjorde när gästerna åkte var att tända ljusen! Fick fina presenter och jag kände mig riktigt uppvaktad!

De fina ugglorna fick jag av Sanna! :)

På kvällen så blev det lite alkohol men man börjar bli gammel så efter 10 på kvällen så kändes sängen mer lockande än krogen! Men en trevlig/kul dag!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards