Alla inlägg den 11 september 2014

Av Nina Wikstedt - 11 september 2014 19:09

Nu har jag precis satt mig! Har varit full rulle hela dagen. Varit på AMS, försäkringskassan (har Fortf inte fått besked om hur mkt jag ska få i föräldrapenning) förhoppningsvis får jag ett brev från dem nästa vecka sa de. Kan ju vara bra då det kommer vara 3 veckor innan bebbe kommer. Mange och jag ska sätta oss ner här någon dag och skriva en lista på allt som ska ordnas sen när bebis kommer. Det ska ju fixas med försäkring, ringas till f-kassan osv. Känns som mkt men det kanske är för att det är en sån psykisk omställning direkt efter förlossning så minsta lilla "måste" känns som 10 måsten kanske. Sedan har jag tvättat, städat, gått på stan med Madde och hade Emma en stund på en för Håkan skulle jobba över. Så vi pärlade ett halsband och fixade lite käk. Efter allt fixande så ska jag nu sätta mig med min nya bok som jag köpte idag.

Ovido - Quiz & Flashcards