Alla inlägg den 14 september 2014

Av Nina Wikstedt - 14 september 2014 07:10

Lördag kvällen spenderades hemma i sängen med ryggont, ont i magen med en smärta som strålade neråt emellanåt. Blev orolig att förlossning kanske var på gång så jag började packa bb väskan lite. Är säkert bara det normala att kroppen gör sig Redo + att jag inte hade vilat igår heller så det var säkert en kombination av det. Men övervägde starkt att ringa förlossning för att rådfråga hur jag skulle göra eftersom jag har ett planerat snitt. Blir vila idag och se om det blir bättre iaf annars så får jag ringa förlossningen för att komma in på en undersökning. Borde nog ladda kameran osv för säkerhets skull om det kanske skulle råka bli bråttom! Men som sagt, det är nog säkert inget! Bara jag som nojjar mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards