Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Nina Wikstedt - 23 augusti 2011 14:33

Har bakat kanelbullar nu på eftermiddagen och de blev just klara så då drog jag igång kaffet och satt sedan och mumsade på varma kanelbullar och kaffe till. Så mysigt och gott! 


Fick hem Emmas kläder idag som jag beställt efter från www.dunderbutiken.se 

   Det är bodyn till vänster som kom hem idag på posten och sen ett par matchande rosa byxor till :)


Nästa vecka ska jag och Cecilia eventuellt till Marieberg och då tänkte jag unna mig en tröja från Gina Tricot som jag suktat efter ett tag nu...


   199 kr. Bra pris för en snygg tröja!


Nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra för middag, ngt med kyckling. Själv så är jag sugen på kyckling paj men Håkan tycker inte om paj så jag vette fan vad jag ska hitta på... Inget ris har man hemma heller och orkar inte gå och handla det...Suck!

Av Nina Wikstedt - 23 augusti 2011 09:46

Blir bättre och bättre från förkylningen. Känner fortfarande ingen smak och det är inte sådär superkul direkt men jag tar hellre det än hög feber och rinnande ögon, däremot så har man rethosta och det kommer ju helst natte tid!  


Idag blir det iaf bullbak, men det blir nog efter att jag har gått en promenad på spåret. Känner bara till en väg så den får det bli :)


Kan föresten tycka att det är svårt att komma igång på mornarna. Som nu är klockan snart 10 och jag är inte klar för dagen, jag har iofs inte bråttom någonstans men det är lite halvsegt att inte ha tider att passa för då blir man lätt seg och det blir svårt att komma igång. Skulle vilja veta vad andra gör och höra om deras vardagsrutiner med barnen/vad de gör när de är hemma...

Nu är ju Emma så liten men kan tänka mig att det blir kanske lite lättare att komma igång tidigt när hon ska till förskolan på morgonen osv...

 Här är en mysbild på min älskade lilla Emma!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards