Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Nina Wikstedt - 26 augusti 2011 15:32

Nyss kommit hem från stan efter att ha träffat Anna, Emma fick ta sin lunch på körskolan och hon charmade Ayla som jobbar i receptionen och även några körskole elever  


Handlade även lite på h&m, och blev så irriterad på mig själv i efterhand då jag upptäckte att jag hade glömt bort att använda min rabatt på 20% där...

Sedan blev det även strumpor på team sportia, de håller på med en flyttrea så där fyndade jag rejält då det var halva rea priset!


Träffat Madde under em, hon är iväg och handlar en kebab tallrik nu så kommer hon snart över igen och därefter håller hon oss sällis till Maxi när vi ska storhandla.

Så ser dagen ut. Tycker för övrigt att den här dagen känns jätte kontig. Inte negativt eller så utan bara konstig... 

Av Nina Wikstedt - 26 augusti 2011 09:12

Äntligen så är det löning, gick tidigare i veckan nere på stan och hittade en jättefin jacka från JC. Frågan är bara om jag ska ha en röd eller en svart...

Man har ju alltid svart på sig känns det som och rött funkar ju men är rädd att man kanske ledsnar på färgen...Velig som tusan...Slutar väl med att det inte blir ngn jacka ist haha...


Några månader sen så skulle vi natta Emma men så fort vi la ner henne så slog hon upp ögonen och  var superpigg och glad!

     



 

2 minuter senare så gav hon upp  

Så sött att barn bara kan slocka på 2 röda! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards