Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Sjuk?

Av Nina Wikstedt - 29 februari 2012 19:55

Ända sen igår kväll så har jag känt mig jättekonstig. Det började med huvudvärk och en konstig känsla av att vara stel i hela kroppen och bestämde mig för att vila en liten stund. Mådde bra efter en supersnabb powernap! Då åkte hela familjen till Anna Marcus som fick lilla Olle förra veckan. Han var så liten och så söt! Jisses, och en snäll bebis som redan låter sina föräldrar sova om nätterna  

Ordning och reda!

Sen när vi skulle lägga oss så kunde jag inte komma till ro. Kände mig fortsatt konstig i kroppen och kunde inte komma till ro först 01:30 någon gång.

Har känt mig skum hela dagen men vi får väl se om det bryter ut det här konstiga...

Idag har vi varit på öppna förskolan. Emma busade runt och hade riktigt kul!


Ja, jag har egentligen inte så mycket att skriva.

Tänkte föresten sälja av lite pocket böcker som jag har här som bara tar upp en massa plats!

Biografi böcker...

Nattens barn, Min mamma sa att jag var sjuk, 14 år till salu...

10 kr styck eller något om någon är intresserad!

Har även 2 böcker om katter. En vanlig info bok om kattraser för ca 20 kr och sedan en annan som heter Kattens sjukdomar, 50 kr.


Hör av er om ni vill veta mer.


Nu ska jag kika på Sveriges Mästerkock! Sen natti natti!

 
 
Nicole

Nicole

29 februari 2012 20:38

14 år till salu och mamma sa att jag var sjuk vill jag ha :)

http://nokzinc.blogspot.com

Nina Wikstedt

2 mars 2012 15:21

Ja ok! Ska vi ses på stan på måndag kanske så kan jag lämna böckerna där, typ utanför Åhlens? :) Vi kan bestämma mer på fb? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Wikstedt - 21 september 2017 09:10


Inte ofta man har en lugn stund numera. Clara är lämnad på dagis och Vilgot sover. Om ca 1 timme så kommer farbror Jonas och passar barnen medans jag ska till frissan. Blir färg och klipp! Är så himla välbehövligt för topparna är jätte slitna och hå...

Av Nina Wikstedt - 6 september 2017 14:00


Idag var vi på BVC på 6-månaders koll. Läkaren började besöket med att säga hej till Vilgot och då brast vilgot ut i tårar. Därefter när läkaren tog av blöjan på Vilgot så bjöd han på en rejäl brakare! Tji fick du tänkte väl lilleman haha. Allt såg i...

Av Nina Wikstedt - 2 september 2017 20:43

Lång tid sen det blev ett inlägg här. Nu har sommaren svischar förbi och den går som alltid för snabbt. Emma har börjat i förskoleklassen och känns så himla stor helt plötsligt! Hon har fått många nya vänner, trivs med fröken och den nya miljön. Clar...

Av Nina Wikstedt - 17 juli 2017 19:40

Claras första ord till mig imorse var -Lala äta tacos till middag. Sagt och gjort. Det blev tacos till middag, var inte alls helt fel och det var riktigt längesen vi åt det. Förmiddan åkte vi ut till ett kalkbrott och bredvid där finns det massor med...

Av Nina Wikstedt - 16 juli 2017 17:01


Idag har vi inte gjort allt för mkt hemma. Mange vaknade upp vid lunch då han var ute med några kompisar igår/inatt och härjade. Så han är rätt sliten haha. Jag är nog seg av vädret, varit grått och regnigt i stort sett hela dagen. Innan Mange drog i...

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards