Alla inlägg den 3 september 2012

Av Nina Wikstedt - 3 september 2012 10:20

Var och shoppade på Ingelsta förra helgen och hittade då en snygg/ful tröja som är djurmönstrad. När jag såg den kunde jag inte låta bli att prova den och den var ju som sydd för mig så självklart så köpte jag den!

Nu hänger den i garderoben och ångrar inte en sekund att jag köpte den MEN när fan ska jag använda den?  

 

 

Fulsnygg eller hur?!

 

Kom gärna med förslag om när jag kan använda den, Håkan tyckte att jag påminde om Päivi eller vad fan hon heter i Svenska Hollywood fruar som alltid klär sig i djurmönstrat och pratar om sig själv i 3dje person...

Förhoppningsvis så är det bara han som tycker det!   

 

 

 

 

Av Nina Wikstedt - 3 september 2012 09:14

Emma växer så fort, och vad hon lär sig saker och snappar upp precis allt!

Läste på nätet ngnstans att ett barn som är mellan 1,5 -2 år snappar upp ungfr 30 ord om dagen!

Hur mkt som helst, förstå vad de små hjärnorna får bearbeta när de sover   

Pussel är ju också ngt som hon tycker är superkul nu! Vi har ett Nalle Puh pussel hemma och ett med katter och det har hon nog lagt minst 500 gånger vid det här laget!

Lika kul varje gång är det med. För hon börjar lägga alla pusselbitar, klappar händerna åt sig själv, kastar ut alla bitar igen och så börjar hon om!


Idag så har jag tagit tag i lite jobbsökande. Sen i eftermiddag ska jag och Emma ner till Wicked Monkey och se ifall de fick min bild som jag mailade till dem. Blir nervös när de inte hör av sig, då tror man att de har glömt bort en! Längtar till den 15e!!!







Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards