Alla inlägg den 9 september 2012

Av Nina Wikstedt - 9 september 2012 19:39

Denna helg har vi inte haft mycket för oss och kände lite småpanik innan ihelgen och tänkte att man nog kommer vara rastlös.

Gick av dygnspass i fredags och var jätte trött hela dagen. Trots tröttheten så tog Emma och jag bussen in till Marmorbyn och hälsade på Cia och Leo. Håkan kom lite senare. Vi satt ute i trädgården och sedan käkade vi och snacka lite skit. Emma somnade i Cias och Henkes soffa så när vi väl kom hem med henne så trodde hon att det var morgon (23-tiden) och ville titta på barnprogram...Madrömsnatt på g tänkte jag men hon kom till ro igen efter ca 30 min.

 

Tur det för jag behövde verkligen få sova och denna helg så har man verkligen haft tillfälle att vila ut! 

 

Nästa lör skulle det ha blivit tatuering men nu fick tatueraren förhinder så det blir av på tisdag kväll ist! Är nervös nu för nu blev det verkligen nära inpå!

Funderar på hur man ska fördriva tiden medans man ligger där och blir tatuerad...

Spela songpop kanske, det nya beroendet här hemma! 

 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards