Alla inlägg den 11 september 2012

Av Nina Wikstedt - 11 september 2012 12:21

Drack ett för jävla gott te för många många år sen som smakade caramell! 

Visst låter det gott?!

Det var Lipton som hade det, sen plötsligt en dag så fanns den inte med i hyllorna bland tee´t i matbutikerna. Letade och letade men näe, inget caramell te. 

Sörjde lite att de hade slutat tillverka det där tee´t men nu så har jag hittat det! Det säljer fortfarande i England, USA och säkert massa andra länder. Men inte i Sverige. Så om någon vänlig själ åker utomlands ngn gång så kan ni väl ta en titt i en butik och se om de säljer just den te-sorten och då köpa några paket till mig. Då skulle jag bli så tacksam och glad!   

Mailade Lipton idag med och skrev att jag tyckte att de skulle börja sälja den smaken igen. Får väl se vad svaret blir.

 

   Så ser denna ut! 

 

Senare idag så ska jag tatueras. Var nervös imorse och fick lite ont i magen. Var först nervös över att det kanske var ngn magsjuka på gång men tror nog bara att det var nervositeten som spökade.

 

Så om 3 timmar och 30 min så är jag på plats!

 

 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards