Alla inlägg den 16 september 2012

Av Nina Wikstedt - 16 september 2012 16:12

Kom att tänka på böckerna häromdagen, läste den som så många andra gjorde när man var runt 12-års ålder. Googlade på dem nu och såg att författaren har skrivit en ny bok om dem och nu handlar boken om när de är 27 år och den ska tydligen inte vara så pryd som de andra böckerna har varit. Jag ska inte ens försöka mig på att skriva vad den handlar om, inte min starka sida men googla på den, tyvärr så verkar den inte finnas översatt till svenska så jag avvaktar nog tills den finns på svenska annars är det på tok för jobbigt att läsa!   

Av Nina Wikstedt - 16 september 2012 13:37

Hade en super trevlig kväll på Harrys igår med jobbar kompisar! Vi skulle fira köksan som fyllt 40 år i somras men firade av henne nu eftersom det har varit semestrar osv. Maten var skitgod, jag beställde in en oxfiletoast och bea såsen var ljuvligt god! Fullträff med andra ord. När det väl började rassla in folk på krogen och det börjar bli "krogenlivat" så får jag huvudvärk...Först försökte man ignorera det men till slut så ade man inte ens kul så det fick bli en tidig hemgång. Vaknade sen 5:30 imorse av dundrande huvudvärk men sen gick den äntligen över efter 1 ipren.   Trots tidig hemgång så är man ju ändå bra seg idag. Först tänkte jag att man kunde göra iordning amckor och kaffe och gå till skogen men orken är borta! Emma verkar nöjd med att vara hemma ändå så. Vi improviserade lite och hade lite fika i hennes rum och hon var jätte nöjd! Hon knaprade på "choklad pinnar" och Marie kex, det krävs inte så mycket för att barn ska tycka att det är kul!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards