Alla inlägg under januari 2014

Av Nina Wikstedt - 1 januari 2014 10:49

Igår firade vi in det nya året hemma hos Sara och Johan. Madde och Johnny var också där. Vi började kvällen med hummersoppa som blev riktigt god! Varmrätten var hjort och gratäng och som efterrätt blev det cheesecake. Suverän mat och vi hade det super trevligt! Lite trist att klockan gick för fort där efter tolv slaget. Men super trevligt som sagt! På hemvägen när Mange skulle köra hem Johnny så säckade bilen ihop. Den ville inte köra en meter till av ngn anledning. Tur var att Mange hade lämnat av Madde och mig först så man slapp sitta ute och glo och vänta på skjuts. Men Mange hade tur i oturen och lyckades hitta hjälp ganska snabbt så han var hemma igen vid 4 inatt :) Idag blir det en stillsam dag. Tvättstuga för sista gången idag! Vi har beställt en tvättmaskin som jag hoppas kommer här innan veckan är slut!

Så här såg jag ut igår :)

Maten var exellente!!! Mums!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards