Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Nina Wikstedt - 2 februari 2014 16:43

Emma är hemma så nu är det som det ska vara, perfekt! Vi har hunnit med en del nu under eftermiddan, rullade ihop en snögubbe nu när snön är perfekt för det! En morot i ansiktet och stenar som ögon :) Blev en fika hos mamma också, Emma fick försenad födelsedags present. En lära sig räkna bok och 350 kr i presentkort på h&m. Kommer bli perfekt att utnyttja sen när vår/sommarkläderna kommer in på barnavd :) Ikväll är det farmen. Ut med Jonas! Ser mkt hellre gubben kvar än Jonas som känns väldigt knepig!

Av Nina Wikstedt - 2 februari 2014 11:23

Torsk på monopol har man blivit den här helgen! Har tappat räkningen på hur många omgångar man har spelat, men kul som fan! Bjag bjöd in mig och Mange i fredags på middag hos Sanna och Boda, så vi tog några öl och lite senare mot kvällen tog Boda fram sitt monopol spel. Jag har aldrig tidigare spelar monopol (hur man nu lyckas med det!) och vi spelade fram till 03:30 på morgonen. Tappade helt tidsuppfattningen när man höll på haha :) Igår så åkte vi ut till valla för att kika lite på loppis i Medborgarhuset. Kom hem med lite filmer till Emma. Krambjörnarna, Ariel och ngn ponny film. På vägen hem åkte Mange och jag och köpte ett monopol spel. Det packade vi upp direkt när vi kom hem. Sen har vi storhandlat och kollat på mellon. Vilken vacker röst hon Ellen har! Wow! Bra att hon gick till final, mindre bra att yohio gick dit. Vad är han för en pajas egentligen?!

Nu kommer Emma hit vilken min som helst, så nu blir hemmet livat igen! :)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards