Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Nina Wikstedt - 20 februari 2014 12:10

Damp ner ett paket från Goboken idag. Idag innehöll det boken Frost med cd bok till och en Logolino bok. Har fortfarande inte begripit mig på det där med Logolino men när man läser snabbt om hur det går till så verkar det vara ett himla bra tidsfördriv.

Imorse gick vi till dagis, idag gick det extra snabbt eftersom vi hade en traktor bakom oss som plogade (ganska bra bit ifrån) men Emma och Vincent (Emmas kompis på diamanten som vi mötte upp halvvägs) fick spring i benen av det så vi kom fort fram :) Sen gick jag hem och städade, diska, vek tvätt osv. Skönt att ha det gjort så man har eftermiddan fri. Efter dagis idag ska vi mäta upp Marita, oliver och adeline i sjukhusparken och leka lite. Passa på att ta med pulkan medans det är snö ute. Tror att det kommer smälta bort ganska snabbt, redan slaskigt och blött!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards