Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Nina Wikstedt - 26 februari 2014 20:22

Känner mig så ämlig haha... Dricker mkt, tar alvedon och framförallt så har jag tagit det väldigt lugnt! Idag har jag legat i sängen/soffan och inte gjort några större ansträngningar. Febern vägrar ge med sig! Soppa har slunkit ner också. Så lite husmorstips på hur man kurerar sig snabbare tack?! :) blir ju så rastlös av det här! Föresten, ikväll är det greys anatomy! :D

Av Nina Wikstedt - 26 februari 2014 08:25

Förkylningen kom över en natt från måndag till tisdag. Igår hände inte alls mycket utan låg mest och halvsov. Hade säkert feber med men har ingen temp. Det enda man gjorde igår var att Mange och jag åkte och storhandlade. Skönt att komma ut lite men mådde skit igen när man kom hem. Blir till att ta det lugnt idag med för imorrn kommer Emma till mig och är kvar till på fredag för Håkan skulle åka till Ullared. Så det gäller att försöka piggna till så mycket man kan tills dess.

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards