Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Nina Wikstedt - 3 februari 2014 13:56

Emma vaknade 6 min innan väckarklockan skulle ringa, helt ok! Trött som satan bara då jag har sovit så himla dålig inatt. Eller hade svårt att somna för Mange hostade som fan i sömnen igår och varje gång jag höll på att somna så hostade han så jag vaknade till. Övervägde att lägga mig i soffan, men ni vet när man är så där trött så minsta lilla känns som ett enormt projekt? Så var det då jag låg i sängen och till slut måste jag ha somnat. Men nog om det. Efter att ha lämnat Emma på dagis så gick jag hem och gjorde iordning lite frukost och väckte Mange med en frukostbricka och kuriren.

Efter frulle så klippte jag Mange, det behövdes för hans hår stod åt alla möjliga håll! Sen städning, tvätt och skicka iväg aktivitets rapporten till Ams. Blir allt svårare för varje månad tycker jag att hitta tjänster att söka. Fast lär väl vända nu snart när de söker vikarier för folk som ska ha semester i sommar. Idag blir det lugnt, just nu tittar "vi" på Prinsessan Lillifee, ny favorit!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards