Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Nina Wikstedt - 12 februari 2014 08:12

Skrev inlägg om det igår men det försvann av ngn konstig anledning! Igår så hämtade jag Emma på dagis för att gå till tandläkaren på 3 års kontroll. Emma hade informerat både fröknar och kompisar om vart hon skulle ;) Det var stort och jag fick försäkra Emma flera gånger om att tandläkaren bara skulle räkna hennes tänder och att det inte skulle göra ont. Hos tandläkaren var Emma superduktig! Hon gapade stort och gjorde precis som de sa. När Emma var klar så sprang hon ut. Tandsköterskan fick ropa tillbaka Emma så att hon skulle få en presentpåse. Emma tackade och sprang ut snabbt igen. Inga kindtänder hade kommit men de kunde se att det var en som var på gång. Påsen innehöll en pysselbok, tandborste, munskydd, spegel, tandkräm och det bästa! En ballong! Blev riktigt stolt när Emma var så duktig igår! Det var nog lilldamen med för hon påpekade flera gånger över hur duktig och modig hon var ;)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards