Alla inlägg den 1 april 2014

Av Nina Wikstedt - 1 april 2014 19:07

Idag har det varit en riktigt sovardag. Efter att Emma blev lämnad på dagis så cyklade jag hem och mig på direkten. Sov sedan i 3 timmar och vaknade hel svettig! Drömde att jag joggade genom hela Katrineholm i tjocka kläder mitt i sommaren. På eftermiddan cyklade vi till Linnea och umgicks men Alice var inte på lekhumör då hon var övertrött. Hon hade vägrat sova på dagis så vi bestämde att barnen får leka en annan dag istället när humöret är lite bättre. Därefter hem för att laga mat och sedan ut på cykeltur. Emma har fått in snitsen på det här med att cykla :) Känns kanon nu på våren och allt :) Blev ett tråkigt inlägg med massa text och inga bilder. På återseende!

Av Nina Wikstedt - 1 april 2014 12:28

Idag så är det tisdag, för mig var det tisdag igår kväll av någon anledning. Kanske var mer ett önsketänkande för jag tycker att tisdagar är tråkiga dagar. Varför vet jag inte. Idag har vi inte så mycket på agendan. Ska hämta Emma men innan dess så ska jag göra iordning lite mellis, vi ska iväg till Linnea och Alice så barnen får leka lite. Får se hur vädret blir. Blir det regn så åker vi nog hem till någon av oss ist för att vara ute. Är så skönt nu när det är lite mildare. Man är ute mer och det finns så betydligt mycket att göra!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards