Alla inlägg den 8 april 2014

Av Nina Wikstedt - 8 april 2014 19:55

Har varit inne i ett läs sug ett tag men inte hittat något som faller mig i smaken. Gick in på cdon nyss och lyckades hitta 2 böcker som jag tror kan vara något. Ena boken är tydligen en tv-serie också. Handlar om en kvinna som sitter i ett kvinnofängelse, verklighetsbaserad.

Sedan en pocket som får följa med på resan (om cdon är snabba med leveransen)

Klickade hem en film också som jag sett för några år sedan som var himla bra och också verklighetsbaserad tydligen. Bra pris så den det jag fram emot att få hem. Hoppas innan helgen!

Av Nina Wikstedt - 8 april 2014 12:00

Håller mig inne idag, kanske promenad senare men nu känner jag mig frusen som bara den och vädret utanför gör en inte sugen på att ta tag i något heller. Ska nog starta en film och mumsa på choklad istället och slänga iväg ett mail till chefen om inskolningsdatum. Blir nog direkt efter Teneriffa skulle jag tro. Ska ge det som förslag iaf. Sen får vi se om det passar arbetsplatsen. Usch vilket trist inlägg det blev och har varit de senaste dagarna. Bättring utlovas!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards