Alla inlägg den 13 april 2014

Av Nina Wikstedt - 13 april 2014 16:52

Känner mig helt slut. Hållt igång sen jag vaknade med att stryka kläder som ska packas, packat ner det mesta som ska med till Teneriffa. Nu är det bara det här sista kvar som man inte kan packa ner först sista dagen som tandborste, linsburk, hårborste, smink mm. Blir stressad av att packa för man vill inte missa att packa något viktigt haha... Så man är! Blev en tur till akuten med för att kolla upp Emma. Misstänker urinvägsinfektion men proverna visade inga bakterier men däremot blod. Så provet skickas vidare för odling men det tar till på ons innan provsvaren är klara men då är vi redan iväg. Men det ska nog inte vara ngn större fara bara hon dricker mycket vatten. Sedan har vi handlat det sista inför resan, gröt, kex osv. Maten står i ugnen så nu är jag slut som artist! Det blir en lugn kväll känner jag med ett varmt bad. Min svank och höfter "ömmar" om ni förstår hur jag menar. Nu ska jag kolla till maten i ugnen! Kassler med gorgonzola ost med pommes till, mums!

Av Nina Wikstedt - 13 april 2014 09:24

2 dagar kvar innan avresa. Idag ska vi hämta resväskan från källaren och jag ska plocka fram alla klänningar, linnen osv och stryka lite kläder. Har ingen resfeber men man känner av att resan är nära när det är dags med packning! :)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards