Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Nina Wikstedt - 7 maj 2014 14:19

Veckorna går i rasande fart! Allmänt men också om man tänker på graviditeten. Längtar till ul. Tror det är ca 3 veckor kvar och veckan innan ska jag träffa en aurora barnmorska där vi ska prata igenom om att jag ev ska få ett planerat snitt. Det är mitt önskemål för jag vill inte gå igenom en "normal" förlossning igen. Finns massa anledningar till varför som jag inte orkar gå in på nu. Men nu har vi iaf börjat prata lite om allt som vi kommer behöva. Allt har man inte kvar från Emma. Så raddar upp en liten lista på saker som ska inhandlas så småningom :) ? Liggdel till vagn. ? Barnvagnsleksak. ? Täcke, kudde, lakan till vagn. ? Spjälsäng med alla tillbehör till. ? Skötbädd ? Mini apotek som salvor, babypuder, sax mm. ? Kläder ? Lite babyleksaker. ? Skötväska. Det är vad man kan komma på nu, är säkert mer grejer men så ser det ut nu iaf!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards