Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Nina Wikstedt - 8 maj 2014 20:51

Här är liggdelen, är så nöjd över den och priset!

Av Nina Wikstedt - 8 maj 2014 19:00

Att en liten bebis kan ta upp så mycket yta kan man inte tro! Vi har lite plats bekymmer just kring skötbord och allt det runtomkring. Nu har vi iaf kommit fram till en lösning att vi får ha en Skötbädd på tvättmaskinen och till badrummet får vi köpa en hylla till handfatet oxh skaffa en större badrumshylla att ha över "skötbordet" där man kan ha tvättlappar, salvor mm.

Från Ikea, Ikea har allt! ;) sedan ska Emma få en byrå till sitt rum där hon kan ha sina kläder. Hon börjar få så pass mycket nu att det knappt får plats i våran garderob. Så för att trolla fram plats där så får Emma en byrå i sitt rum.

På tal om att förbereda med så har vi idag varit och hämtat en liggdel till vagnen också. 200 kr och den var i nyskick! Som hittat! Mailade med en annan som ville sälja sin för 1900 kr. Så drog jag mig. Man är inte utskiten av pengar direkt. Även fast det är fint osv så är begagnat ändå beg och då kan man inte förvänta sig att få nypris för ngt man köpt och använt. Nej, nu ska jag ta mig ett varmt bad!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards