Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Nina Wikstedt - 14 maj 2014 19:47

Skrev ett inlägg om Linas matkasse nyss men det försvann?! Irriterande så nu får jag skriva om. I måndags så fick vi hem första påsen av Linas Matkasse och det var lite som julafton att packa upp alla varor.

Mkt grönt och nyttigheter fanns där i! Igår så lagade vi iordning Koljafiler, potatismos, spetskål och rödbetor som man stekt med dill och slängt in i ugnen. Riktigt gott och mycket enkelt!

Idag så lagade vi mexikansk chiligryta. Lite mera omständig rätt att hålla på med många olika moment. Emma hjälpte till och tyckte att det var roligt men ville inte äta maten då den var lite stark. Det är nog en rätt som jag inte kommer göra om, dels för alla moment och sen för att det tog lite för lång tid.

Nu ska jag natta Emma så hon hinner somna innan greys anatomy börjar! :) Har missat 2 avsnitt nu så mer får
Man inte missa! :)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards