Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Nina Wikstedt - 12 maj 2014 14:35

Soooolen?! Var är duuuu? Idag blev jag inte inringd på jobb så morsan kom över med lite baby kläder. Det mesta i rosa, hon har också på känn att det kanske blir en tjej. Ewe och Madde + Emma tror på en tjej. Vi får se. Jag tror också på en tjej men jag brukar ha fel på sånt haha :) Sen har vi inte gjort så mycket mer idag. Bara tagit det lugnt. Väntar med spänning på en leverans av Linas Matkasse. Är sånt här prova på pris för 299 kr och då får man 3 middagar för 4 personer. Väntar nu på att Sanna ska komma över och hälsa på. Sen kommer Mange hem från jobbet, han skulle fixa klart med bilen så vi kanske kan sälja den någon gång under en ganska snar framtid! Har ju visserligen den nya så slipper skämmas och åka i fjortis bilen som jag kallar den ;)

Emma provar babysakerna så att de håller måttet ;) Hon längtar så mycket till att bli storasyster! Pratar om allt hon vill hjälpa till med. Är i vecka 17 nu. Än så länge är det inte så mycket mage. Ser mest ut som att man ätit för mycket mat som lagt sig på fel ställen ;) Har de senaste dagarna börjat få ont i svanken. Det hjälper att duscha varmt men det hjälper bara en kort stund. Får tänka på att inte böja mig mer än nödvändigt och tänka mer på hur man står osv. Kanske underlättar. Och på fredag så är det 2 veckor kvar till UL. Längtar! Ska bli spännande att se hur man kommer reagera. Minns ultraljudet med Emma. Jag är aldrig en som gråter glädjetårar men då kom det rejält när man såg henne på skärmen. Tårar bara kom från ingenstans! Det var en fantastisk känsla som är svår att beskriva. Nu ska jag fixa lite kaffe här och börja lite smått med maten. Blir fisk gratäng med massa gottis mojs i!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards