Alla inlägg under juni 2013

Av Nina Wikstedt - 18 juni 2013 15:00

Har nyss burit upp massa möbler med hjälp då förstås! Haha, inte varje dag man får en leverans på 140 kg! Efter att möblerna hade kommit så blev det till att leka ute på gården vid vattenspridaren som Emma hade fått syn på lite tidigare under dagen. Så nu sitter Emma här nyduschad och vi ska strax göra oss iordning för att cykla till affären och handla lite fika inför kvällens dagis avslutning :)

Av Nina Wikstedt - 18 juni 2013 08:46

Väntar på att DHL ska ringa mig, idag mellan 9-15 ska mina möbler komma. Sen ikväll är det avslutning på Emmas dagis, det blir tipspromenad, barnen har övat på en sång så de ska sjunga för oss och sen lite fika på det :) Om inte klockan blir för mycket så ska vi hälsa på Sanna också! Uppdaterar senare med lite möbelbilder! :)

Av Nina Wikstedt - 15 juni 2013 08:52

Har en sprallig tjej här hemma som ser fram emot att få spendera dagen och natten hos farmor och farfar! Ska packa hennes väska strax och min egen med för jag ska också iväg. Har en härlig dag framför mig!

Av Nina Wikstedt - 14 juni 2013 12:10

Nu renoveras det för fullt på Emmas dagis! Idag när jag skulle lämna Emma hade fröknarna panik då flyttgubbarna kom idag ist för på måndag! Det fick bli akut flytt med ytterkläder och extrakläder, blöjor mm! Ni kan tänka er kaoset när man sätter ihop 2 avd till 1! Saker överallt! Men tycker ändå att de verkar se lugna ut trots kaoset! Barnen var lika glada med :) Idag så blir det lugnt här, har tvättstuga. Ska snart hämta upp allt och sedan blir det en lugn kväll hemma.

Av Nina Wikstedt - 13 juni 2013 18:54

Idag fick jag hjälp av Sanna att ta bort omläggningen där födelsemärket satt. Ser fortfarande färskt ut så det fick bli ett plåster över igen. Ser inte direkt fräscht ut!

Av Nina Wikstedt - 13 juni 2013 11:48

Slippa känna den här pressen av att man måste vara ute! Får lätt dåligt samvete mot mig själv men Emma med om man är inomhus en fin dag. Me idag har Emma fått vara ute hela fm på dagis och hoppat i sina vattenpölar så då är hon nöjd! :) Nu blir vi hemma hela eftermiddan tills vi ska möta upp Sanna! Hon ska låna tredje boken nu Femtio nyanser av honom (minns inte vad sista heter) Känner att jag måste skaffa tillbaka första boken som är utlånad för är sjukt sugen på att börja läsa den igen!

Av Nina Wikstedt - 12 juni 2013 19:01

Fan så man har ätit idag! Moffa moffa! Allt som jag är sugen på måste jag bara ha! Är nog den där roliga veckan som är på gång misstänker jag. Gjorde en as god middag idag! Pasta med kräftsås, tog bild på den men det ser inte gott ut där som det var! :)

Av Nina Wikstedt - 11 juni 2013 17:24

Hela dagen har varit helt perfekt! Fm gick i ett och sen var det dags att hämta hem Emma från dagis och det var en trött tjej jag fick med mig hem! Hon höll på att somna vid maten och bad om att få sova, det hör inte till vanligheterna! Efter vilan så cyklade vi till Linnea och åt lite fruktsallad och Emma och Alice lekte lite i sandtunnan :) När vi tjattrat klart där så cyklade vi hem igen och gjorde lite äppelpaj med vanligvisp och jordgubbar! En varm och härlig måndag kan inte bli så mkt bättre!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards