Alla inlägg under juni 2013

Av Nina Wikstedt - 11 juni 2013 05:27

Kul och vakna 4:52 och känna sig klarvaken! Försökte somna om men inte trött på en fläck! Så vad gör man uppe så här dags när man inte ska till jobbet? Igår kväll fick Emma besök av Casper som är 1,5 år. Hon var riktigt snäll mot honom. Man ser att hon förstår att han är mindre för hon blir inte sur när han tog leksakerna ur händerna på Emma och hon ropade på honom och skulle även försöka natta honom i sitt grodtält och de lekte doktor och sen avslutades daten med att Casper kramade om Emma framför My little ponny :) Det var däremot inte så uppskattat av Emma! Haha... Ryggen kändes ok igår, trodde det skulle kännas mer eftersom läkaren var där och karvade bort det där födelsemärket igår. Gick ju så himla fort! Tog 15 min bara, det som var värst var bedövningssprutan sen var det bara att vänta tills läkaren var klar.

Av Nina Wikstedt - 10 juni 2013 11:07

Usch vad jag känner mig trött och sliten i kroppen idag, snorig och allmänt trött helt enkelt. I eftermiddag ska jag gå till vårdcentralen och ta bort ett födelsemärke som jag har på ryggen. Det är inget farligt med det utan den se på senare bara valt att växa och jag trivs inte med det och tycker den är ful och pinsam att visa så då var min läkare snäll och bokade in mig för en tid och ta bort den. Är lite nervös över bedövningssprutan. Idag kör vi på utsläppt hår nu när solen ändå inte är framme så mkt.

Av Nina Wikstedt - 9 juni 2013 17:39

Vad tråkigt det är när man vill hitta på ngt men inte veta vad. Allt man kommer på känns bara Njae! Sugen på allt möjligt är man också! Blev sjukt sugen på mc donalds... Eller Sibylla. Ingen av dem har hemkörning. Stackars lata mig! Har inget direkt intressant att berätta heller. Men kan lägga upp ett gäng bilder! Emma provade dock kläder förut!

Av Nina Wikstedt - 9 juni 2013 17:35

Såg ett par snygga örhängen på nätet som jag älskade så fort jag fick syn på dem. Vill bara ha dem! Sen såg jag priset!!! Fy alltså!

Av Nina Wikstedt - 7 juni 2013 20:19

Klämdagar gör en alltid förvirrad. Hela dagen känns bara konstig. Idag så har jag gosat med lilla Eija som blir 3 veckor nu i helgen och sedan hämtat en elvisp som jag köpte via köp och sälj. Hann bli en sväng till Stadsparken med Emma för lite lek och sedan hem och sola!

Av Nina Wikstedt - 7 juni 2013 08:07

Dagen har börjat tidigt här precis som alla andra dagar. Kaffet är intaget och sitter och njuter av årstiden på balkongen. Härligt när det är 18+ redan kl 8 på morgonen :) Jakan sitter här bredvid mig och håller span på en pippi som retas lite med han ;) Snart ska jag och Emma iväg till Linnea och få gosa lite med bebis :)

Av Nina Wikstedt - 6 juni 2013 20:50

Lite "firande" av nationaldagen blev det idag= Lek med Emma i Stadsparken. Fanns väldigt mkt kul för de små där! Till en början var Emma väldigt skeptisk men efter ca 30 min så kom busfröet i henne fram och hon började hoppa lite i hoppborgen! Bananer i pyjamas gick runt i Stadsparken men dem ville hon inte hälsa på. Det var lite läskigt! :) Dagen avslutas med lite svenska jordgubbar och Loka :)

Av Nina Wikstedt - 6 juni 2013 07:10

Igår var det en sovdag, efter lunch skulle Emma och jag vila lite. Brukar i normala fall vara i en timme men vi råkade sova närmare 3 timmar! Vaknade vid 15:30 ungfr och då var det bara att skynda sig ut eftersom det hade hunnit bli riktigt varmt och skönt ute! Vill ju passa på att sola nu, solfreak som man har blivit! ;) Idag så är det Sveriges national dag, blir en sväng till Stadsparken med Emma. Bananer i pyjamas ska komma dit och sen finns det ponny ridning :) Sen iväg och fixa lite med mitt eget! :)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards