Alla inlägg under augusti 2011

Av Nina Wikstedt - 22 augusti 2011 18:58

Igår så bestämdes det med en kompis att vi ska fotografera Emma helgen som kommer och temat är Ängel. Tanken är att Emma ska sitta i någon vit klänning med vingar på ryggen på en äng. Har en bild i huvudet över hur det ska se ut men det är supersvårt att hitta vita klänningar nu! Vingar ska vi inte tala om. Hitade ett par på nätet som är från 3 år och ska bli spännande att se hur stora det blir på Emma. Men passar de inte så är det väl bara att skicka tillbaka...Om någon har ett par vingar så hör av er!   


Snart blir det en sväng till affären och köpa hem lite jäst, mjöl och mjölk. Fick ett sug att baka bullar!  


Kommer föresten att dyka upp lite bilder om ett tag när jag får hem min kamera som för tillfället är på lagning någonstans i Sverige...Köpte en Nikon cool pix i slutet på juni och det började skorra och dumma sig efter 1 månad så då lämnade vi in den...Hoppas vi får hem den snart för Emma växer så himla fort och jag vill inte missa en sekund av allt hon gör och vill gärna ha mycket bilder! 

Av Nina Wikstedt - 22 augusti 2011 08:25

Ska försöka ge mig in i bloggandet igen, gjorde ett tappert försök förra året genom aftonbladets blogg och skrev ganska duktigt i några månader men ledsnade. Men nu tänkte jag försöka mig på´t igen. Tycker själv att jag inte har så mkt att skriva men jag tror bloggen kommer handla mycket om mina dagar med min älskade dotter Emma, kanske lite tips om bra att ha saker och lite bilder från vardagen. Vi får se vad det blir utav det hela. 

Nu ska jag strax ge Emma lite frukost och sedan måste jag nog ta tag i städningen. Kan ärligt talat inte minnas när jag t.ex dammtorkade sist (nu tror ni att det är svinstia hos mig) ;) Så det står på schemat nu på fm och även en sväng med snabeldraken och moppa av golven...

Vid lunch ska jag träffa Cia och Leo. Vi ska ta en fika/lunch på stan och därefter gå till Nävertorps kyrka och lämna in en STOR  kasse med bebiskläder som förhoppningsvis kommer att säljas där under loppisen nästa vecka. 

Tycker det är svårt att sätta priser på beganade kläder...Vet inte vad andra riktigt sätter men jag har lagt ut alla kläder allt mellan 5, 10 och 15 kr... 

Nehej, det här håller inte i rätten! Frukost och sen göra hemmet skinande rent! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards