Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Nina Wikstedt - 1 juni 2012 14:56

 



 


Emma verkar också nu tycka om Darth Vader. Varje gång Håkan plockar fram honom så får han en kram och en riktigt blöt puss av Emma.

Vilken första kärlek va?  


Vem var eran första kärlek?

Min var han med lila band i Turtels (mkt liten då) haha...Senare blev det Zorro, hittade jag e pinne i en lekpark så var jag snabb med att måla ett stort Z i sanden haha...




 

Av Nina Wikstedt - 1 juni 2012 09:35

Såna här dagar gör att det känns som att sommaren är långt borta. 8+ visade termometern imorse och regnet öste ner! Det var ara att plocka fram regnkläderna och sen cykla till dagis. Fy fan vad kallt det var! Har fortfarande inte fått tillbaka värmen i kroppen.


Idag på eftermiddagen ska vi till Emmas faster och hälsa på. Längesen vi var där nu. Vi skulle hitta på ngt kul med Emma men när vädret är som det är så är det svårt att komma på ngt kul!


La in lite nya bilder på datorn nu från kameran från förra helgen och det blir ju så bra bilder med nya kameran! Bättre och skarpare bilder  




  Emma är nyvaken och glad!


 

Gott med mat!



 


Ser ni vad långt hår hon har fått nu?! Har länge pratat om att ta henne till en frissa men nu börjar det verkligen bli dags!


Fick en fundering igår när jag satt med Emma i hennes rum och lekte med henne och började då undra hur ofta ni leker med era barn?

Alltså att ni sitter på golvet med dem och leker aktivt med dem.

Jag gör det alldeles för sällan när jag tänker efter. Oftast så brukar de ju kunna roa sig ganska bra själva som t.ex om man är i köket och lagar mat så räcker det ju med att man ger dem några slevar så är de ju nöjda men då leker man ju inte direkt tillsammans med dem...


 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards