Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Nina Wikstedt - 7 juni 2012 21:06

Efter många års prat om det så har vi äntligen införskaffat oss 2 mörkläggningsgardiner!

Hur svårt kan det egentligen vara att bar åka till affären och dra kortet för att sedan åka hem och sätta upp skiten? Ja tydligen så svårt att det ska ta ett par år innan man kommer till skott med det!  

Ser så fram emot att få sova ordentligt inatt! Natten som var så vaknade både jag och Håkan kl 04:08 (samma klockslag som min förlossning startade) Verkar vara ngt med det klockslaget...Iaf vi båda var klarvakna och det var väl då droppen rann över för oss. Annars så har dagen varit lugn, lämnade Emma på dagis imorse och cyklade sedan hem och städade lite. Cia kom över på lunch och vi pratade lite om Lisebergsresan som vi ska iväg på nästa fredag. Ska bli skitkul!  


Igår så var vi med Håkans familj. Håkans mamma fyllde 50 år så de hade hyrt en lokal och bjöd på smörgåstårta och massa annat gott.

Emma hade superkul och sprang runt i lokalen och var tokbusig!


         

Emma och jag råkade visst matcha varandra med kläderna igår haha...











Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards