Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Nina Wikstedt - 25 juni 2012 15:12

Man kan ju iaf tro det när man tittar ut genom fönstret. Riktigt skitväder. 

Idag skulle jag egentligen ha börjat på mitt sommarschema men fick vara hemma med en febrig Emma. Tror nog att det är tänderna som spökar för man ser att det är massor på gång inne i munnen när man kikar.

Så hon sover för det mesta och skönt är väl det för henne.

Jag har roat mig med att kolla på Tusen bröder. Så himla bra serie, ska ladda hem säsong 2 också.

Sedan tog vi en promenad också, skönt med frisk luft, trots vädret!

 

Helgen som var, var helt kanon!

Midsommarafton så jobbade jag hela dagen. På lördag så åkte vi ett helt gäng till Forssjö och grillade och det var riktigt mysigt! Emma hade hur kul som helst och lekte med alla och var inte ett dugg blyg!

 

 

På kvällen bestämde vi oss för att festa, det blev Palladium och sen Harrys. Vi avslutade på Palladium igen men gick efter en kortis till Maistro och åt pizza.

Pizza på Maistro är ett måste efter en fylla   

 

Hade en kanon bra helg! Som gick lite för fort tycker jag!

Det gör alltid helgerna!

 

Laga lite mat nu och sen kanske kika lite film! Passa på nu att göra det med gott samvete när väddret är skit!

 

 

 

 

Av Nina Wikstedt - 25 juni 2012 15:12

Man kan ju iaf tro det när man tittar ut genom fönstret. Riktigt skitväder. 

Idag skulle jag egentligen ha börjat på mitt sommarschema men fick vara hemma med en febrig Emma. Tror nog att det är tänderna som spökar för man ser att det är massor på gång inne i munnen när man kikar.

Så hon sover för det mesta och skönt är väl det för henne.

Jag har roat mig med att kolla på Tusen bröder. Så himla bra serie, ska ladda hem säsong 2 också.

Sedan tog vi en promenad också, skönt med frisk luft, trots vädret!

 

Helgen som var, var helt kanon!

Midsommarafton så jobbade jag hela dagen. På lördag så åkte vi ett helt gäng till Forssjö och grillade och det var riktigt mysigt! Emma hade hur kul som helst och lekte med alla och var inte ett dugg blyg!

 

 

På kvällen bestämde vi oss för att festa, det blev Palladium och sen Harrys. Vi avslutade på Palladium igen men gick efter en kortis till Maistro och åt pizza.

Pizza på Maistro är ett måste efter en fylla   

 

Hade en kanon bra helg! Som gick lite för fort tycker jag!

Det gör alltid helgerna!

 

Laga lite mat nu och sen kanske kika lite film! Passa på nu att göra det med gott samvete när väddret är skit!

 

 

 

 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards