Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Nina Wikstedt - 19 juni 2012 08:48

Carolina Gynning har ju gjort lite kariär som författare och tidigare har jag varit lite skeptisk mot henne men i fredags när vi skulle åka till Göteborg så behövde jag lite läsning på bussen för att fördriva tiden och läste att Carolinas bok fått mkt bra kritik så jag gav den en chans och den var kanonbra!

Det var svårt att slita sig från boken och jag läste ut den på 2 dagar...

Jag blev som besatt och lyckan är nu att hon precis har släppt andra boken i serien (3 totalt) så den ska läsas snart men ska nog se ifall den finns på bibblan.


 









Var nere på stan igår och skulle leta efter ytterkläder till Emma, finns ju inget kvar! 

Hon börjar växa ur sina regnkläder/fleece och behöver nya nu i storlek 86...

Gick in på Åhlens och hittade en jacka men jag blev lite tjurig för jackan kostade 399 kr men den har nog varit nedsatt tidigare för det var märken efter realappar kvar och det var så på alla jackor...Då blev man tjurig för varför ska jag betala fullt pris om de redan varit nedsatta en gång?! Sånt gillar jag inte och då får det vara också!

Ska se ifall Håkan orkar åka till Ingelsta efter jobbet och se om vi hittar ngt där...

Är ute efter det här märket FIX. 


Nu till Tradera och se om man kanske hittar ngt där innan man bestämmer sig för att åka till N-köping.

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards