Alla inlägg den 10 november 2011

Av Nina Wikstedt - 10 november 2011 15:54

Emma sover nu en liten stund, helt utslagen efter dagens aktiviteter!




Idag kom det föresten hem en avi till oss på posten! Längtar tills Håkan kommer hem så vi kan kan åka och hämta ut paketen!   

Av Nina Wikstedt - 10 november 2011 15:16

Här sitter man igen och funderar på vad man ska laga för middag. Har tagit fram köttfärs så ngt på det blir det ju...Men finns ju massor att göra på det! 

Men vad?

I fm idag var jag i vanlig ordning på öppna förskolan i Sandbäcken. Emmalekte runt och det är så kul att se hur hon blir mer framåt för varje dag! En grej hon gör lite då och då nu är att hon kryper fram till Cia och gosar ner pannan i knät på henne...Myser eller ngt  

Sen idag när vi var inne i lekrummet så kröp hon iväg till Poyan och åkte rutchkana och såg ut att ha det kul!

Det är kul att hon tar för sig! För nu känns det också mer rätt att skola in henne i vanlig förskola istället för dagmamma.

Papprena om förskoleplats skickades iväg i måndags så nu hoppas vi på att vi får plats på Tjädern den 19 mars. Tanken är att jag ska börja jobba (om jag har ngnstans att jobba) den 2 april.


Tiden går fort med barn! Herregud, har redan skickat in papper till förskola. Tycker inte att det var så längesen man tyckte det var långt kvar tills dess men nu är man ju här...

Både kul att se Emma utvcklas men som jag sagt tidigare så är det ju mysigt med när de är små och även vara hemma och gosa med dem hela dagarna. Man får väl hoppas att det inte dröjer alltför länge innan Emma får ett syskon.


Här är en bild på Emma och Håkan när de lekte med lego här i veckan, båda är lika koncentrerade  

 


Jakan kom såklart med på ett hörn också    

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards