Alla inlägg den 15 november 2011

Av Nina Wikstedt - 15 november 2011 17:23

Har varit extremt dålig på att blogga den senaste veckan. Först handlade om att jag helt enkelt inte hade något att skriva men nu har det varit tidsbrist ist!

Helgen kom och gick. I fredags var jag ute på krogen. Hade superkul men man kanske drack 1 eller 3 drinkar för mkt!  

Men upptäckte dagen efter att även om jag bara hade druckit öl på krogen så hade jag inte mått bättre dagen efter. Känns ju positivt att veta det iaf.


Igår så var det babysim på kvällen, avslutning. Var lite trist tycker jag men samtidigt så kan man ju ta sig till badhuset när man vill ändå så och tydligen kunde man låna grejjerna mananvänder på babysimmet när man är där så det blir ju typ samma sak  


Idag så träffade jag Cia, födelsedagsbarnet!

Vi gick till sjukhusparken med barnen och därefter till Ica nära och handlade hem lite fika. Vi satt hemma hos henne och ungarna lekte för fullt och vet inte om det är tiidgt men vi tycker båda att de ser ut att leka med varandra. Förut har de inte brytt sig om varandra ett dugg men nu följer de efter den ena om den kryper iväg och de skrattar tillsamans osv. Skitkul att se!


 








     Aja,datan vill inte riktigt samarbeta med mig med att göra mellanrum på bilderna.Men här var vi ute i förmiddags. Superfint höst väder! Här hemma ska vi strax börja med maten och därefter unna mig ett varmt bad efter att ha varit duktig och städat hela eftermiddagen!



















Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards