Alla inlägg den 25 november 2011

Av Nina Wikstedt - 25 november 2011 11:30

Ja, till Emma såklart!


   


De 2 översta är från Åhlens, de har himla mkt fint! Det är svårt att bestämma sig för vad man vill ha för allt kan man ju inte köpa!


Klänningen längst ner är från Lindex.

Mammas lilla prinsessa kommer bli så söt i den! 

Av Nina Wikstedt - 25 november 2011 06:40

Det är ngt när jag har tvättstuga på morgonen. Är tokpigg och verkligen igång tidigt! 

Bra det men jag hade ju tänkt ha en mysdag hemma med Emma och är man full av energi så lär det ju bli svårt att vara hemma och ta det lugnt!  






Nu är det föresten mindre än 1 månad kvar till julafton! Är nog lika spänd som barnen! Ska bli så roligt att vara med om Emmas första jul här hemma. Ska kika på tradera efter fler julklappar. Många butiker som säljer ut leksaker till ett mkt billigt pris där!


Även andra saker med som inte är för barn så många av årets julklappar är hittade där faktiskt!



Emma riktig lycklig i sin säng som är full med bollar! Gick på Åhlens häromdagen föresten och fan vad snygga kläder de har fått in!Hittade massor! Bland annat denna fina klänning.  


Klänningen här längst ner är ett måste!


Nu ska jag springa ner till tvättstugan strax och fortsätta med tvätten!











Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards