Alla inlägg den 19 november 2011

Av Nina Wikstedt - 19 november 2011 18:44

Här sitter vi och har matkoma för tillfället. Lagade iordning en fläskfilegryta med potatis till. Nyttigheterna till det var blomkål, ärtor och morötter sen med lite vinbärsgele till. Alla tog dubbla portioner wså det måste ju betyda att det var gott! Nu har vi svept i oss lite kaffe så kanske man orkar röra på sig om en stund  

Tidigare idag så tog vi en sväng till Norrköping. Käkade på Max och därefter åkte vi till Ingelsta där jag handlade lite kläder till Emma. De har så himla bra kläder där man kan ta 3 plagg och betala för 2. + att jag hade 30% rabatt på hela köpet och även en rabatt där jag fick gratis 2-pack strumpor. Totalt så fick jag 161 kr i rabatt!!! Det gillar vi!

Har blivit ett riktigt kupongfreak sen jag fick barn. Vissa tillfällen kan jag se det som en utmaning att få så mkt möjligt och komma unan så billigt som möjligt...Är ju en hobby det också hehe...

Sen eftersom barn under 1 år kommer in gratis på Busfabriken så gick vi in där en snabbis så Emma fick busa av sig lite.

Varit en fullspäckad dag och nu längtar jag tills man får krama kudden! 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards