Alla inlägg den 30 november 2011

Av Nina Wikstedt - 30 november 2011 19:36

Håkan tog Emma med sig bort till Jocke så att jag fick lite ensamtid och det är superhärligt!

Tog ett jätte jätte varmt bad nyss! Efter att ha klivit upp och torkat mig så ryker det fortfarande om min kropp!  


Haha, ett under att man inte blev skållad!

Nu sitter jag med hörlurarna på och poppar för fullt, för tillfället så lyssnar jag på Lena Ph, Om igen. Hörde den på Så mycket bättre när Mikael Weijje eller vad han nu heter sjöng den och gjrode den riktigt bra! 

Originalet med Lena är ju också superbra! Den är så där härligt 80-talig! 




Vad den där katten gör på bilden till låten vet jag inte riktigt men låten är bra och det är huvudsaken! Annars så ska jag vänta på att Greys Anatomy ska börja, veckans höjdpunkt!






Av Nina Wikstedt - 30 november 2011 11:14

Igår så var ju Emma vaken en stund mitt på natten och inte tog vi igen den förlorade sömnen igår utan det tog vi igen genom att sova länge idag! Mkt skönt, vaknade t.o.m innan Emma. Iofs bara 5 min hann jag vara uppe men det gör så stor skillnad på att vakna av sig själv och gå upp frivilligt istället för att man måste gå upp   

Här har de tinte hänt så mkt på fm. Vi ska om ca 1 timme ta bussen bort till  Poyan och hälsa på. Vilket krångel det var att hitta busstider osv! Eller så är det jag som inte kan läsa busstidtabeller...



    Inte bästa posen kanske men tyckte Emma blev söt!   





     Här dregglas det för fullt! Jag undrar hur länge det här dregglandet ska hålla på, finns liksom inget stopp!  

Hade jag haft en symaskin så hade jag sytt dregglisar för ett helt dagis till min lilla fröken. 


En utav Emmas favoritleksaker, hon tycker om att kasta omkring den på golvet tills den går isär så alla klossar som ligger inuti är överallt!   Dags att packa skötväskan nu med lite mellis osv innan vi rör på oss!






















Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards