Alla inlägg den 22 november 2011

Av Nina Wikstedt - 22 november 2011 09:58

Igår var jag och Håkan på bio och såg Breaking Dawn, så jävla bra! Håkan tyckte inte den var lika bra som de andra utan han tyckte att det var för mkt kärlek och "dravvel". Själv så tyckte jag att filmen var kanon! Ingen utav filmerna kan ju slå böckerna såklart.



En favorit bland Twilight filmerna faktiskt!




Det börjar föresten närma sig första advent!

Det går fort nu och jag börjar känna mig stressad inför allt som ska göras!

Har inte hunnit baka någonting! Det måste ju göras och göra köttbullar, lussebullar, pepparkakor+hus och så ska man julpynta!

Beställde ett par julgardiner från Jotex igår med tomtar på och även en bordslampa som inte har någonting med julen att göra men den var fin så kunde inte låta bli  




Emma höll mig sällskap i köket häromdagen när jag rullade köttbullar, hon är alltid där jag är (min lilla svans)  


Strax ska jag ge Emma lite mellanmål och därefter ska vi dra till Norrköping igen och åka till Busfabriken!

Ursäkta för att det varit dåligt med inlägg men har helt enkelt inte haft tid! Det går i perioder det där med att sitta vid dumburken    

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards