Alla inlägg den 18 november 2011

Av Nina Wikstedt - 18 november 2011 22:39

Känns som att det nyss var morgon! Var tog denna dagen vägen?! Vid lunch så åkte jag, Emma, Håkan och Chrille till badhuset för att möta upp Poyan med kids och badade lite. Vi plaskade i badet i ca 1 h innan det var dags att kliva upp och barnen skötte sig galant! Hann även med att simma några längder med Chrille och det var härligt att få röra sig lite!

Efteråt blev det lunch vid bowlingen och det höll man sig mätt på länge!

På em så åkte hjärtat mitt mot storstaden för att se In Flames med Chrille och jag gick ner mot stan och köpte hem lite kläder till Emma. Hon växer ju som bara den och har märkt att kläderna börja sina i hennes byrålåda. 

Så 1 par röda byxor, mörkgråa och en röd body fick det bli.

Sedan gick jag hem till Cia och blev bjuden på en mkt stark pizza men mkt god innan kryddorna tog över!  

Är lite mesig när det kommer till starka kryddor!

Vi kikade på Idol och snicksnackade en massa! Hade iaf supertrevligt!

Nu ska jag sova så man är pigg inför Norrköping imorgon!


 

Av Nina Wikstedt - 18 november 2011 10:40

Äntligen så har vi kollat på Bilar 2! Superbra film, ofta så händer det att en fortsättningsfilm blir fiasko men tycker att de lyckats riktigt bra med 2an! Minst lika bra som 1an, om inte lite bättre  




 



Igår så var vi på öf på fm men vi fick gå därifrån lite tidigare för Emma var inte riktigt på humör. Så fort en pappa skrattade så började Emma gallskrika och ingenting var bra så då gick vi hem till Cia och Leo, då sken både Emma och Leo upp och började leka!

Har sagt det förr men det är så kul att se dem tillsamans!



Idag blir det badhuset vid lunch, Håkan följer också med dit så då ska jag passa på att simma ett par längder!

Nu ska jag iväg och packa väskan så vi har allt som behövs i badhuset! 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards