Alla inlägg den 17 november 2011

Av Nina Wikstedt - 17 november 2011 08:39

Nu längtar jag efter snön och vintern! Kanske jag har skrivit tidigare?

Vill ju ut och dra Emma i pulkan men det är ju ngt svårt när inte snön ligger på backen.

Börjar bli lite väl kallt att gå till lekparken har jag märkt, gick dit igår morse innan vi skulle till BVC för lite info om barnomsorg men det var för kallt att gunga så vi var mkt tidiga till BVC men Emma fick leka av sig lite där ist  

Hon var verkligen vilda bäbin igår, herregud vilken energi hon har nu! Kryper som en tok, "attackerar" andra barn, snor leksaker och nappar osv...Huuhhh...och jag som var mitt segaste jag igår...Ni kan ju tänka er den kombinationen...Infon om barnomsorgen var helt ok! Fick veta det jag ville veta.Snart ska vi iväg igen, nu till öppna förskolan på Sandbäcken. 


Emma och Leo häromdagen i sjukhusparken. Så goa!



Emma är nöjd med att bara sitta och titta på de andra barnen         













Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards