Alla inlägg den 2 december 2011

Av Nina Wikstedt - 2 december 2011 15:01



En pipparkaka kanske? 

Lite udda minst sagt...

Men roliga!


Av Nina Wikstedt - 2 december 2011 08:23

 





Emma och Bums leker med Giraffen  


   

Av Nina Wikstedt - 2 december 2011 07:42

Hade lite julbakningen här hemma igår och det blev lite mer än bara lussebullar. Bakade även mjuk pepparkaka som var lätt som en plätt! Gjorde först som en vanlig sockerkaka och hade därefter i pepparkakskryddor som finns att köpa färdigt ihopblandat och ha i sockerkaks smeten och sen in i ugnen i ca 40 min. Luktade supergott! Sen griljerade jag även en julskinka och allt det där blev till en enda stor mysig doft till jul!


Vad tycker ni föresten om årets julkalender? 


Jag har kollat på 1 och 1/2 avsnitt och känner inte än att det direkt är ngt.

Men det kanske kommer...Var det nästa år de skulle göra en ny Mysteriet på Greveholm?

Var antingen 2012 eller 2013. Väntar med spänning iaf!


Hihi Emma är så gullig, hon sitter och äter frukost i matstolen och tittar på barnprogram. Nyss så tjöt hon ut i ren glädje när de visade ngt roligt på barnprogrammet  


Jag ska väl ta och göra mig iordning nu så jag hinner iväg till öppna förskolan sen ute i östra vingåker.

Så mysigt där ute och speciellt nu innan jul!

Tänk om det bara kunde komma lite snö nu snart!!!


Det skulle vara pricken över i´t.

 

Ovido - Quiz & Flashcards