Alla inlägg den 20 december 2011

Av Nina Wikstedt - 20 december 2011 19:54

Då är det fler tänder på gång här. Emma blev risig i kistan igår och är det fortfarande. Maten man ger kommer ut lika snabbt som den kommer in så för att vara snäll mot hennes mage och så att hon får i sig vätska så ger vi henne bara välling nu så länge hon är dålig i magen. 

Men trots att Emma är dålig i magen så kände jag att jag behövde komma ut idag och få lite frisk luft och tror även att Emma mår bra utav att komma ut lite. Så vi gick till sjukhusparken och umgicks en liten stund med Poyan och hans barn. 

Emma fick låna pulkan och det var spännande att sitta i den när mamma gick och drog  



 



     


Idag har vi även passat på att städa här hemma. Nu är det tip tip (borde vara) inför julen. Nu ska det bara storhandlas och förbereda lite julmat men sedan är allt klart.

Har tvättstuga ikväll med och det sista är i maskinen nu sen är även det klart.




Sedan har jag börjat smida planer inför hur man ska se ut på juldagen...

Den ständiga frågan -Vad ska jag ha på mig?!


Nu ska jag mysa ner mig soffan med en kopp te och sen lägga mig tidigt ikväll så man är pigg imorgon!

Natti natti! 



Ovido - Quiz & Flashcards