Alla inlägg den 17 december 2011

Av Nina Wikstedt - 17 december 2011 15:38

Snart kommer Ewe hit och ska sova över. Längesen vi sågs nu! Så det ska bli jättekul, hon gjrode mig godis sugen den jäveln! Så en sväng till affären blir det sen för att köpa dodis till oss och barnmat till Emma. 


Trotsade vädret och gick ner på stan iaf förut. Träffade på Anna som snart ska ha bebis, hon är redan i vecka 31! Det går så fort för alla andra som ska ha barn tycker jag. Med sin egna graviditet så tyckte jag att man var gravid i en evighet! 

Åh jag vill så gärna ha en liten till...Dels för det mysiga och sen skulle det vara så kul att ge ett syskon till Emma! Jag själv är ensambarn och jag saknade en lillebror/syster när jag var liten så jag hoppas vi får en till iaf  

Men det får tiden utvisa.


Jahapp, nu går klockan riktigt sakta. Emma sover och Ewe kommer närsom helst.



Vänta, det låter som att det suckas lite från Emmas rum, hon kanske håller på och vaknar nu?  


Ses och hörs! Ha en trevlig lördag!

 

Av Nina Wikstedt - 17 december 2011 11:21

Frågan är om det ens är värt att gå utanför dörren idag? Blir ju lite trist att bara sitta inomhus hela dagen men när man tittar ut så är det ju inte alls roligt ute! Snöblandat regn och så blåser det!

Det kan komma rejäl snö ist!

Såg en bild från Grängesberg nyss och där är det snö! Alldeles vitt på marken, hoppas vi kan få så här snart!


Ska strax äta lite risgrynsgröt och därefter ge Emma lunch och sen OM det slutar regna så kanske det blir en tur ner på stan och titta runt och fördriva tiden. 

Av Nina Wikstedt - 17 december 2011 08:23

 




Den kollade vi på här hemma igår samtidigt som vi moffade pizza. Oxfile blev det från Stadsparken. 

Filmen till blev The Green Lantern, jättebra film!

Typ Spiderman fast en grön dräkt och utan nät som sprutar från fingret. En superhjälte film som såklart har en tjej som måste räddas och hela universum. 

USA är där det händer och blir attackerat men så är det ju alltid!  




Idag så vet jag inte riktigt vad som händer. Iga skogsutflykter iaf!  

Ovido - Quiz & Flashcards