Alla inlägg den 15 december 2011

Av Nina Wikstedt - 15 december 2011 16:41

Ja, jag skrev ju att jag skulle vara lite huslig och ja..slappa lite. Riktigt så bra bra gick det ju inte! 

Chattade med Håkans syster på fb och hon skulle baka ngt på em men visste inte vad och vi avslutade chatten och jag började sortera tvätt och mitt i allt det så blev jag också baksugen så jag ringde hit henne så bakade vi ett gäng kakor och muffins!  



    Jordnötskakor och och muffins blev det! Kvällen idag består av att springa upp och ner till tvättstugan och vika tvätt! Weheiii!   







Av Nina Wikstedt - 15 december 2011 12:11

Då har vi varit på den sista julavslutningen på öppna förskolan för i år. 3 st blev det totalt   Idag var vi på Sandbäcksgården och det var massor med små barn som var utklädda, så sött!   





Sångstund hade vi med massa julsånger! Självklart var pepparkakslåten med   

 









 


Efter sång och fika fick Emma på sig lite mer lekvänliga kläder, här rotar hon i pussel skåpet tillsamans med Leia  


Idag är vi husliga så slipper man ha ett rörigt hem hängades över sig när helgen kommer.

 









Ovido - Quiz & Flashcards