Alla inlägg den 10 december 2011

Av Nina Wikstedt - 10 december 2011 17:14

Nu har det återigen gått ett par dagar då man inte har bloggat. Nu beror det inte på grund av lathet eller tidsbrist (lite tidsbrist kanske) men internet har inte alls fungerat. Har dragit ut sladdar, startat om och tryckt på massa olika knappar utan att ngt har hänt till det bättre. Men nu tror jag att det funkar  


I torsdags så var det julbakning hemma hos Poyan. Cia och jag skulle egentligen ha julbakat hemma hos henne men då vi inte visste om ugne var 100% pålitlig så valde vi att vara hemma hos Poyan. Vi gjorde varsin sats lussebullar och 1 plåt med pepparkakor. Vi hade ingen lust med mer då vi tyckte att det var för mkt pillegöra! Vi bakade i ca 5 h och åt tacos däremellan och vid 14-tiden bestämde jag mig för att ta en promenad hem.


  Emma ska äta frukost!

Leo, Emma och Svea  


Sen igår var vi på julavslutning ute i Östra Vingåker. Kommer sakna det stället lite och det är så synd att det inte går fler bussar ut dit!



Föresten, var tog den här 2 dm snön vägen?! Ville ju ut och dra pulka i helgen men så verkar det inte bli! Känns som en halvtråkig helg så imorgon ksa jag passa på att tvätta alla fönster här hemma. Kul=Not!


Ni som brukar gå till öf i veckorna, hur ska ni fördriva tiden nu när det är stängt?

Ha en trevlig kväll! 















Ovido - Quiz & Flashcards