Alla inlägg den 18 december 2011

Av Nina Wikstedt - 18 december 2011 17:29

Kanske skrev det förut men nu är julkänslan äntligen här!

Var himla kul att Ewe bestämde sig för att komma över hit och hälsa på. Vi har knappt hörts av den sista tiden (veckorna) så det var kul att ta igen lite och skratta av sig!  

Vi kläcker ju alltid ur oss så "smarta" uttryck när vi är ihop. T.ex När man drar sig för att göra ngt men gör det till slut så säger man ju att man får arslet ur vagnen...Det råkade ist bli att man tar sig i arslet och gör det ist! Haha...

Tokigt kan det bli  

Sen började vi fundera över detta uttryck -Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge.

Vi undrade va fan det alltid så vara så med de roliga sakerna!

Då satte tankeverksamheten igång och jag kläckte ur mig -Men då är det ju roligare att vänta på ngt bra än ngt dåligt, jag menar hur kul kan det vara att vänta på ngt dåligt?

Ja, ni ser ju nivån på det hela...  


Mina små hjärtan är nu hemma hos Håkans mormor och hälsa på och det känns lite märkligt att sitta själv hemma nu när Ewe åkte iväg med tåget. Konstig men ändå en skön känsla om ni förstår hur jag menar. 




Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards