Alla inlägg den 24 december 2011

Av Nina Wikstedt - 24 december 2011 18:40

Då var det stora dagen här! 

Jisses vad man stressar runt inför denna dag. Igår gick jag på stan och handlade de sista julklapparna och det var sjukt mkt folk där. Jag fick det jag sökte efter till slut, hann även med en sväng till bolaget så man har att dricka imorgon kväll då jag och några till ska ut på Safiren. Där höll jag på att tappa hakan när jag hörde priset om biljetter till Safiren, 200 jävla spänn!!!

På em iaf när Håkan slutade jobbet så åkte vi och storhandlade på Maxi, trodde att det skulle vara kaos även där men det var inte alls farligt!


Själva julafton så började den tidigt idag, vi kikade på julkalendern och därefter öppnade vi julklappar. Jag fick en Iphone av min älskling!!! Så glad jag är! Skönt att slippa skit htc smart!

Emma fick filmer och böcker. Bland annat My little Ponny box, Emma-böckerna och Lilla Barnkammarboken. 

Därefter gick vi ut en sväng och sedan hem för att invänta Kalle Anka som faktiskt är ett måste att se även om man har sett skiten 100 ggr.

Nu är vi lite jästa efter maten och ska snart prata med pappa på skype och Håkan ska kika på Carl Bertil Jonsson. 


Nu bjuder jag på lite bilder från dagen  




''



Först var Emma lite skeptisk till julmaten...














 


Sen högg hon in!!!       Jakan fick matresterna...Tror ni han var nöjd?!         God Jul på er alla!



Ovido - Quiz & Flashcards