Alla inlägg den 25 december 2011

Av Nina Wikstedt - 25 december 2011 18:52

Sådärja! Nu är vi på g här hemma! Fiarde tidigare under dagen jul hos Håkans föräldrar och vi blev bjudna på köttfärsgratäng, riktigt gott!

Därefter var det dags för julklappsöppning. Håkans föräldrar fick som min mamma en tavla på Emma som Tobbe Gustavsson har tagit. Han utbildar sig till fotograf för tillfället men är redan en super duktig fotograf! 

Så ni som vill bli fotograferade så kan jag rekommendera honom!


Emma fick en fin klosslåda av sin farmor och farfar, en klädhängare, lego och bowlingställ med massa pipdjur  

Håkan och jag fick 2 muggar som var formade som hjärtan och som man kunde sätta ihop med varandra. Supersöta!



Ja, nu är jag hemma och gör mig iordning och har Ewe på besök. Hon håller på och pillar med sina ögonfransar med fjädrar på...

Skulle en annan hålla på med sådant så skulle det sluta med att man såg ut som en clown!

Någon som ska på Safiren ikväll?


Ses kanske där!


 


Av Nina Wikstedt - 25 december 2011 11:43

Snart ska vi iväg till Håkans familj och fira jul. 


 


Emma har på sig sin fina Bamse klänning!



Ovido - Quiz & Flashcards