Alla inlägg under maj 2013

Av Nina Wikstedt - 14 maj 2013 16:55

Inte mkt har blivit gjort idag! Är trött och frusen och orkar inte med särskilt mycket mer än vad man måste. Emma har lyckats hålla sig vaken hela dagen i dag med... Får väl se när hon somnar ikväll. Är så trött! Blir en dusch om en stund sen pyjamas på! Så rolig var den här dagen :/

Av Nina Wikstedt - 14 maj 2013 07:49

Skrev nyss ett inlägg som sen inte dyker upp! Jaja, för att göra inlägget kort så kollade jag igenom bilder på datorn igår och hittade dessa. Ena bilden så ser man att både Emma och jag ser yngre ut ;) 2 år sen ungfr :)

Av Nina Wikstedt - 13 maj 2013 14:57

Det är så skönt att kunna luta sig tillbaka i soffan efter att ha städat igenom hemnet ordentligt! Det behövdes! Fick byta vatten i "dammhinken" 2 ggr och hinkvattnett 2 ggr. Man märker att det slinker in mer smuts nu när man har balkongdörren öppen mer och man är ute mer med Emma och leker. Det är som en sandlåda inomhus haha ;) Men ska inte klaga, det här är en härlig årstid! Ska strax sätta mig och fixa in papper i pärmarna och sen kom jag på att det finns massa saker uppe på vinden som ska kastas på tippen någon dag! Får se när det blir av. Den här veckan ser ut att bli lugn. Jag hoppas att vädret är på min sida så man kan vara ute mkt. På lördag ska vi ut ngnstans och kolla på Chrille som spelar fotboll. Det är väl så veckan ser ut, vore kul att hinna med en bio eller kanske badhuset... Är nyfiken på att se sen här Gatsby filmen...

Av Nina Wikstedt - 11 maj 2013 15:11

Var på stan förut och handlade inför kvällen. Köpte min första anti rynk kräm. Enligt förpackningen ska man börja med sånt när man är 25 just för att huden har efter viss ålder slutat producera ngt skit bla bla bla. En sån fick det bli iaf! Så vi får väl se om d funkar! ;) Nu slappar vi lite i soffan innan det är dags att göra sig iordning för kvällen :)

Av Nina Wikstedt - 11 maj 2013 08:06

Måste ha sovit väldigt konstigt inatt, kan knappt röra ena sidan av ryggen :/ Vet inte hur det har kunnat bli så där men ska ta ett bad sen och se om det hjälper lite! Idag så vaknade Emma innan 6 på morgonen... Inte ok. Drog ut täcke och kudde till vardagsrummet i hopp om att få sova medans Emma kollade på barnprogram men det kunde jag ju få tro att det skulle funka! Hon har klättrat och hoppat på en i 1 timmes tid. Ibland så tittade jag på henne med en sur min men då lägger hon huvudet på sne och säger -Mysa mamma. Hon vet hur man gör en sur mamma glad ;) Ska strax duka fram frulle här hemma, hoppas man får lite matsug. Tycker det är så svårt att äta på morgnarna, ibland kan det dröja till lunch innan man får i sig ngt! Skumt!

Av Nina Wikstedt - 10 maj 2013 15:37

Nu är hon här! Tåget var 1 timme försenat, sj i ett nötskal! Men nu är hon här. Strax till affären och handla och sen hem och fixa lite mat!

Av Nina Wikstedt - 10 maj 2013 07:38

Veckorna går med rasande fart! Idag ska jag till tandläkaren på morgonen och skrapa bort en massa tandsten. Känns som att det är en ålders grej, har aldrig haft tandsten och nu efter senaste besöket upptäckte hon att jag hade massor så vi blev tvungna att boka en en ny tid! Uäk... Men duktig som man är ibland så har jag en tandförsäkring så dyrt blir det ju inte! :) Sen i em ska jag möta upp Ewe vid tåget, hon ska vara här hela helgen. Så vi ska ta en fika på stan sen ska jag hämta ut paket osv... Tycker tiden går så fort nu när det är vår! Så mysigt att sitta på balkongen på kvällarna och njuta av värmen. Även fast det regnar! Så mysigt!

Av Nina Wikstedt - 9 maj 2013 17:26

Vädret har varit skumt och humöret med! Var hos Sanna förut och kollade på film som vi gjorde när vi gick i 8an på Vidåker. Vad kul det var! Blev lite som att åka tillbaka i tiden! Högstadiet är verkligen som en liten värld. Alla söker sin identitet och varje dag är som ett enda stort kaos typ haha :) En tid man minns med glädje men också en tid man inte vill gå igenom igen! På eftermiddan gick Emma och jag till sjukhusparken. Jag trodde jag skulle dö! Så jävla kvavt ute, visste inte var man skulle ta vägen riktigt! Riktigt skönt när det kom regn sen!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards